Strony

środa, 18 lipca 2012

Paka od Alex

Przyleciała do mnie wczoraj paczka od Alex z nagrodą za udział w Robótkowym Euro 2012. Spodziewałam się wybranych kolczyków i naszyjnika w kolorach malinowo-jerzynowych. Dostałam dużo wiecej...
Same zobaczcie:

wybrane przeze mnie kolczyki...

 ... i naszyjnik,
boskie kolczyki z Marilyn Monroe,
 
jeszcze jedne kolczyki które rozbawiły mnie niemal do łez (nawet mój powściągliwy w spawach robótkowych Mąż stwierdził że fajowskie :)

i na koniec zestaw serwetek do decu i karteczka z kolkoma słowami od Alex (mam już pomysły na te serwetki)
Jeszcze raz wszystko razem:
Olu, ślicznie Ci dziękuję za piękne prezenty. Bardzo mnie nimi uradowałaś.
Buziaki! :*


2 komentarze:

  1. Nie ma za co, bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci przyjemnośc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och serce rośnie, gdy patrzy się na takie świetne prezenty :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)