Strony

wtorek, 8 maja 2012

Ślubne serducha i sadzimy drzewa z Trójką

Rzadko bywam na swoim blogu chociaż regularnie podczytuję Wasze. Słabiutko u mnie na froncie robótkowym a to, jak łatwo się domyśleć, za sprawą mojego prywatnego, Małego Czasopochłaniacza, który w niedzielę skończył już 5 miesięcy!!! Kiedy to zleciało??



Robótkowo, jak wspomniałam, bardzo słabiutko. Powstają drobiazgi, dosłownie :) Niedawno jako dodatek do ślubnego prezentu dla Kuzyna wymodziłam weselne serducha.






inspiracja                        opis



Chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w organizowanej przez Radiową Trójkę akcji sadzenia drzew z okazji 50 urodzin Trójki. Można zamówić sobie, lub komuś bliskiemu, zupełnie za darmo sadzonkę klona, buku, dębu albo jodły i posadzić w ogródku. Po szczegóły zapraszam tutaj: Piosęki czyli drzewa przebojów. Akcja trwa do 14 maja.
Ja już czekam na swoją sadzonkę :)

Serdecznie witam nowe "Podglądaczki" i pozdrawiam wszystkich odwiedzających.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)