Strony

środa, 17 sierpnia 2011

Wakacje na Mazurach

W tym, roku tak się złożyło że wybraliśmy się na bardzo krótkie, 5-dniowe wakacje nad nasze Mazury. Wstyd się przyznać ale byłam tam pierwszy raz. Urzekły mnie bardzo: cisza, spokój, pasące się krowy, zielono i płasko... :) Odwiedziliśmy wszystkie miejsca które trzeba zobaczyć na Mazurach: Mrągowo, Mikołajki, Giżycko, Kętrzyn, Świętą Lipkę. Następnym razem na pewno uda nam się zobaczyć mniej obowiązujące zakątki.
W Świętej Lipce urzekły mnie cudne, barokowe organy z ruchomymi figurami. Załapaliśmy się akurat na ich prezentację: krótki koncert z "choreografią" wspomnianych figur. Coś pięknego!

Barokowe, ruchome organy w Świętej Lipce


W Kętrzynie na dziedzińcu zamku krzyżackiego odkryłam galerię rękodzieła. Galeria wystawia prace Pań zrzeszonych w Stowarzyszeniu Kulturalnym  "Konik Mazurski". Wierzcie mi, jest na co popatrzeć. Jeśli jesteście w Kętrzynie choćby przejazdem, koniecznie znajdźcie parę chwil żeby tam wstąpić. Oczywiście nie mogłam wyjść z takiego miejsca z pustymi rękami!

 kolczyki z galerii "Konika Mazurskiego"

Przy okazji postu o wakacjach chce Wam pokazać plażową tunikę która w ubiegłym roku służyła mi podczas urlopu a zarazem podróży poślubnej na Kubę. Jest zrobiona ze wstążeczkowej włóczki, oczywiście recycling z SH:
 
Na szczęście jest na tyle elastyczna że wbiłam się w nią z moim bandzioszkiem jeszcze w tym roku :D
To niestety tyle jeśli chodzi o wakacje. Dobrze że chociaż pogoda się wyrobiła i póki co jest ładnie :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)