Strony

czwartek, 17 marca 2011

Wiosenny wianek na drzwi

Na drzwiach mojego mieszkania od zawsze wiszą wianki i stroiki. Nie tylko przy okazji Bożego Narodzenia czy Wielkanocy, ale przez cały okrągły rok. Poniżej zdjęcia skromnego wiosennego wianka. Wykonanie szmacianych kwiatków zgapiłam z jednego z Waszych blogów, ale zabijcie mnie, nie pamiętam z którego. Jak tylko sobie przypomnę to wstawię linka.
 Rzeczony wianek wygląda tak:




Zakończyłam też trochę większy szydełkowy projekt. Zdjęcia zamieszczę na dniach, jak tylko uda ni się zrobić sesję przy dobrym świetle.

PS.
Dziękuję  wszystkim odwiedzającym za pozostawione komentarze i pozytywne poparcie mnie w decyzji o założeniu bloga. Serdeczne dzięki, Kochane! :*

P.S.
Uzupełniam link do kursu szmatkowych kwiatków i wianków. Zajrzyjcie do Koroneczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)